Fredag!

Idag va det min sista dag på Fururo, (lärde aldrig mej hur det stavas:P) känndes konstiga har varit där sen i början av maj. Pelle bjöd och fika och jag fick sudda ut mitt namn på tavlan:P
känns bra att ha det där avklarat:) emn ändå kommer jag nog sakna det lite lite:P
nu ska jga vara på blomsterlandet måndag-torsdag 10 till 6 och ledig fredagar till vecka 48. efter det vet jag inte vad som händer ska iaf plugga upp mina betyg till våren och sen börja plugga på riktigt! de ska bli kul! vet till och med till vad:D

denna hegen vet jag inte vad som händer, känner bara för att ta det lugna och ta nått glas vin med mina underbara sambos och vänner<3

Fick äntligen mina converse i går! fick beställa som från en annan nilsson affär! men nu har jagh fått dom jag dom är såå fina!



fick ett presentkort av mitt hjärta i födelsedagspresent för nån månad  sen men nu har jag fått dom!<3



nu ska jag äte min lunch och kolla på tv och när matilda har vaknat ska jag fortsätta städa:)


pusspuss<3

Kommentarer
Postat av: OP3- Isabelle haha

ÅÅh, mysigt! Vad blir det du pluggar till!?!? :) Kraaam

2009-10-19 @ 21:11:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0