blomsterlandet:)

nu ska jag berätta hur det går på min nya praktikplats:)
det går bra! har inte gjort så mcket än, har varit på lagret och prismärkt julkulor och julglitter!!
men det är kul att prova något nytt, och koller nog få göra lite mer grejer som är lite roligare:)



min helg har varit jätte bra:)
fredags har ja redan skrivit om och lördagen sprang ja en sväng på stan med johanna och sen hoppade jag och sebastian på tåget till göteborg, till hans syster och hennes familj för lilla viggo som fyllde 3 år:) super mysig familj har min S! vi åkte tåg hem med och då va S mamma också med hur gullig som hels är hon och henns lilla vovve:)

när vi kom hem åt vi lite sushi och sen kom bisse hem till S och han gick vi satt och drack lite vin och pratade sen kommer också vicky och vi har det super mysigt! sätte även på lite singstan och sjunger lite! men helt plötsligt sommer det massa skrikande tjejer:P Johanna och hennes jobbarkompisar kom också!
så hade vi jätte kul sen gick vi till harrys för det så sån jävla kö till ceers..
kvällen va iaf jätte kul!


Mina nya skor och lack leggins va outfiten!

dagen efter när jag ligger i S soffa och kollaar på idol kommer johanna och coffy, och vi 4 går coh äter på blå dörren sen promenerar vi i de blåsiga höstvädret Egilsgränd, där vi hoppar in i S bil och åkte ut till bua:) besöker lilla pappa och hämtar mitt älsklings hjärta! (kurt)
sen efter S har segat börjar vi äntlingen med bullbakandet eftersom de va kanelbullens dag!!
hade en super mysig söndag också! höstmysig med värdensgodaste bullar!!

igår när jag kom hem från praktiken ställde jag mej och bakade bröd! har blivit så hurtig! för när bröden va klar åkte vi ner till atletica och gjorde poweryoga! och sen hem och åt grekissallad med nybakt bröd!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0