Pyjamas party!

Nu ligger jag och johanna i sängen med varsin data framför oss:P hehe!
idag har det varit en topp dag!
har shoppat lite och varit hos pappa och lekt med pappa, bella, melva, vida ,pernilla, muskot och johanna:P
kul kul!
sen åt jag, johanna och coffe lite mat och efter det kom matilda hit i sin pyjamas! DAX FÖR PYJAMASPARTY!!!
så då hoppa man i pyjamasen och mysa!
vi kollade på bilderna sen turkiet som iv va för ungefär ett år sedan nu.. tänk vad tiden går..
sen gick vi bort till ica (i pyjamasen) och köpte godis och 3 filmer ( 3 för 99 kr!!)
det blev notting hill, charlies änglar och bridget jones dagbok!




 
när vi kom hem kom alxandra och efter en stun kom även Emelie! (emelie hade glömt sin pyjamas sen hos fick låna)
vi kollade på noting hill och myste sen kom Amanda under mysig kväll med mina älskade vänner!<3





denna vecka har varit lugon varit väldigt trött och så men den har varit kul ändå:)

i onsdags va jag med fruga och åt mat och kollade på tv sen fick jag släpa ut henne på en härlig promenad!
 det bästa med promenader det är rök pauserna - Matilda renisjö!


i pausen passa vi på att gunga:D

i torsdags va jag med min sebastian vi va hemma hos han och åt sushi och kollade på twilight som nu är en av mina favorit filmer!!
han va såå snäll så god! ååh va den filmen va bra! väntar förväntans fullt på 2an (för antar att det kommer en till)







ja det va min vecka sen har jag juh jobbat med så klart!
har målat och så och det va faktiskt väldigt skoj:D

nu ska jag nog sova! för imorgon ska vi systrar skog gå på bio och äta mat! ska bli jätte jätte mys!
sen ska iv grilla på kvällen med brudarna<3

UNDERBART!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0