myshelg

Lördag!
va jag ju på bio med mina 2 systrar:)
först gick vi lite på stan och åt mat sen gick vi till bion och köpte popkorn, godis och dricka och satte oss bio stolarna!
vi kollade på Monster vs aliens den va faktiskt väldigt rolig! hihi!
det va en jätte mysigt dag!<3



det va sånna här tokiga människor i stan igen:P kul att se tyckte vi:P




Johanna och Annabell i biosalen<3


Efter det gick jag hem till Matilda och sminka mej och hoppa i party kläder;)
vi åkte hem till vicky vid 6 tiden och där startade vi grillen och drack lite vin!
underbart!



Johanna och Emelie<3




Vicky<3



Isabell;)


 
Söta Matilda<3


 
Fina Amanda<3



sen åt vi och pratade och patade;)
tog en taxi vid halv 12 ner till ber and bar!
en toppen kväll!

sändag va så där mådde inte så super bra men överlevde:P
jag och sebbe åkte till bua för attt grilla!
det va jag, sebbe, johanna, coffy och matilda! mumms och mys!
sen kollade iv på film, Australia den vet jag inte om jag tycke om så jätte mycket.. den va bra men jag har sätt bättre filmer den va väldigt kompliserad och svår att förstå men men pojken va söt och Nicole Kidman var rolig men ja handlingen tyckt jag va komplicerad..
men det va en mysig söndag...

nu är det måndag och jga är hemma från jobbet.. som idag gick helt okej rensade rabbater;)
nu ska jag gå bort till pappa en stund och hälsa på:)

ha det toppen mina vänner!



What if the world were a little more perfect?
Would you stop crying or would you take the leap.
What if the world were a little more perfect?
Would you open your eyes and blink again for me.
What about friendship?
What about friends?
You said the whole world was against you!
And it all had to end.
What about love?
What about family?
What about all that you have to live for?




så fint när alla blommorna har kommit fram!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0