japp

idag har jag varit hemma.. har legat i soffan hela dagen och kollat på sex and the city!
vet inte vad jag ska göra?!
ville inte att det skulle bli så här!!

I lördags hade vi det jätte skoj hemma hos Bisse och david:)
kollade på eurovision! komentarer till det.. ja, jag tyckte ju sverige skulle vinna!! och norges bidrag va det så bra?!
ja ja det va ju bättre än att dom där arabländerna som bara hejar på varandra!
jag och bisse gick inte ner till krogen samtidigt som alla andra..alla va helt plötsligt bara alla borta:P
men vi gick ner till krogen en litenslund bara för att kolla läget;)


puss


puss tjejer


tjejerna från skövde och madde:)


hej hej gott folk!



Malene på tv!






jag och min underbar Alexandra


love u systra mi!


efter alla gick ner till krogen va det ja och bisse kvar:) och dansade!



sen gick vi hem till vickys pappa! jag ,johanna och vicky sov i hennes pappas säng! mys!
 dagen där på mådde isabell så där men jag gick glass och la mej i soffan och kollade på pocahontas! men somnade efter 10 min! (blev väldigt besviken eftersom ja verkligen ville se den filmen)
vi åkte hem till vickys mamma sen ja la mej i hennes säng och myst bara.. sen kom matilda och hämtade mej vi åkte hem hit och åt lite mat och myste:)
kollade på sune sommar och åt cips!

sen gick ja och mina kära syster och la oss i sängen och somma så gott..
fast ja mådde inge bra när ja somna och när ja vaknade imorse va det inte bättre utan när ja öppnade ögonen kom tårana!
hade mardröm om fittjäveln och massa mer..

kan inte bara allt bli bra?!?!

nu ska jag och johanna äta lite frukost och sen ska jag ta en promenad...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0