UNDERBART

alltså det är så underbart väder ute!denna veckan har jag varit på jobber halva dagen och legat ute i solen halva:D
det är inte vår längre utan nu är det sommar det är blommor på träden och alla löver har kommit fram!
det finns inge bättre!

i går va det ju varborg! det fira jag med att ligga ute i solen med min sebastian hela dagen sen tog jag en promenad med halva familjen Nilsson/Eriksson! super kul!







sen la jag mej en stund till och vid 4 tiden åkte jga sebbe och coffy in till stan och shoppade lite!




Jag och sebastian satte oss på en bänk och kollade på paraden som selade:D

efter det gick jag hem till min fru Matilda!
där grillade vi flickor och vid 11 gick vi till sociten och dansade hela natten lång!

jag kom hem till sebastian klockan 5 och gick upp klockan 6 och åkte med sebbe till bua:P
va inte alls hela nykter när ajg satt i bilen och pratade på med sebbe och hans jobbarkompis:P
haha, äh det bjuder jag på det är inte ofta det händer:P

kom hem och la mej i soffan och sov en stund! johanna kom med och vi kollade på pellesvanslös och sen la vi oss och ''sov'' i solen!
handlade massa skoj på ica! har inga pengar kvar nu:S fan vad vi är knäppa!!!

nu ligger jag ensam i soffan och funderar på vad jag ska hitta på.. ska nog ta mej en promenad tror jag..

ikväll ska jag ta det lugnt kolla på film heller nått med johanna och min fru matilda:P (haha)

ja kanska ska göra lite ''middag''
fan ajg har inte äte mat ensam på miljoner år kom jag på nu! en smörgås heller 2 men inte mat!
ja får väl värma lite rester.. jag gjorde en under god wock i onsdags den ska jag kanske eta nu;P

imorgon ska isabell på 20 års kalas till min malin<3
de ska bli super skoj!!

ha det toppen alla mina vänner!

puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0