TRÄNINGSVÄRK!

idag har jag jobbat och legat i soffan och kollat på sex and the city och äter russin! fan vad det ät GOTT!
har målat på jobbet idag, det gick super bra förutom en liten sak! jga har så jävla ont i min kropp!
jag ska tala om varför, igår gymmade isabell skog! japp!
och jag va väldigt ducktig, på onsdagar fram över kommer jag gör det!
jag tränade banen och armana på olika sett! upp, ner vågrätt lodrätt! massa olika sätt:P en timme med styrka och sen stod jag på en tränings maskin i en halv timme! BRA ISA!

Efter mitt tränings pass gick jag hem till min matilda och kollade på tv fick lite mat och klockan 3 åkte vi upp till sjukhuset för att Tilda skulle lämna blod!!
jag ska också bli blodgivare tänkte jag så jag följde med för att kolla;)
och det va inte alls så kul som ja trodde.. när sjukskötiskan sa till matilda att sätta sej i stolen och skulle sticka i mina Tilda då blev jag svettig och blek!
för det va inte lilla nålen hon skulle högga in i matildas lilla arm:S
men hon överlede i alla fall men det fick mej att fundera om ja va så modig men matilda betätta hur mycket blod man behöver så jag ska nog göra dej:S
kanske kommer svimma men om ja dör så har jag mitt eget blod att få:P

efter vitsen på sjukhuset så åkte vi till tilda igen och jag somnade gott på hennes soffa! HÄRLIGT!


jag gjorde en fin hatt till lilla Lotta:D ser ni vad glad hon blev för den:D


klockan 7 gick jag till sebbe och mötte johanna och coffe!
vi 4 gick till sakura thaioch åt sushi så jävla GOTT
sen tog vi en promenad ner mot hamnen och runt fästningen!
mys mys..

nu idag efter jobbet tog jag en snabbtur på stan sen åkte jag hem och somnade framför satc, kl 4 kom sebbe och sa hej en stund:)
johanna kom hem vid halv 8 då lagade vi vegfärssås och spagetti:D micke w kom bort och åt med oss:)

så nu har jag som sagt kommit hem från en promenad med Anton och johanna:) vi gick bort till fyren och pratade och skojade!

nu ligger jag och johnna i soffan med varsin data och satc på tv:) toppen är det!!!!



vill också gratta min Mormor på sinn 70 års dag!! grattis underbara momma<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0