Tortyr!!!!!

Ligger hemma i soffan kom nästan nyss hem har gymmat idag och gick lite på stan med syster! fan det är tortyr att gå på stan när man har minus på kontot!!! hittade döds snygga skor idag!! och MASSA kläder! gick därefrån med gråten i haslen!



När ja va ute och jogga i måndags så kom ja inte långt! hade kommit en liten bli och ser hemska moln:S
jag tänkte att dom hinner inte komma i kapp mej;)
men jo då det gjorde dom! såg en asa stor blixt och hörde hemska muller:(
så jag sprang hem igen!
 men blev kolla blider på molnen!










i fredags rullade jag omkring på denna markinen!!
haha!
och ja va så snabb så jag fick sitta och sola en stund med!


mina nicea arbetsbyxer!!

Kommentarer
Postat av: Andrea

MM vilka fina moln!! :D

2009-05-21 @ 12:52:40
URL: http://misseriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0