mina vänner är guls värda!!

I onsdags va jag först på jobbet, gymmade, matilda en snabbis och sen på stan med johanna som jag redan skrivit:P
men efter de åkte jag hem och slappade lite:)
klockan halv 8 kommer 2 stressade damer in hit (johanna och matilda) pratar i munden på varandra coh säger att vi ska sitta här coh dricka vin och sen utgång för massa anledningar:P
jag min tanke är åh mej vad ska jag ah på mej:(
men vi börjar sminka oss coh hoppa i kläder sen sätter vbvi oss i soffan med varsitt glas vin!
emeile (födelsedagsbarnet!!) kom också och Marty och amanad!
vi åt lte kladdkaka som jag gjorde till min llilla Em!!
sen blev det massa dans och prat!







kladdkaka!!!














jag ,johanna, Matilda och marty hoppade på kvart i 12 bussen in till krogen.. på ber and bar va det som vanligt:P
dans och prat!
när krogen stängde tog vi alla fyra varandra i handen och gick hem till matilda och somnade så sött!
underbar kväll med mina älskade vänner!!

dagen efter va också super kul!
om man är med oss 4 så fattar man hur kul vi har!!
skrattar åt allt och massa hela tiden!
Min lilla fredrik körde oss till bua och där fortsatte vi skoja runt gick till fredrik, pappa, matildas pappa och lekte på en lekplats! 
det va kul!
på kvällen kollade vi på bara på film och myste!


så igår va jag hos matilda en stund sen åkte vi hem till oss och grillade, spelade spel och drack lite vin!
underbart!!!















Vårat nya band!!
hehe

Kommentarer
Postat av: Em

<3

2009-05-24 @ 15:46:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0