Onsdag..

aaah! nu har jag just lagt mej i sängen och det känndes härligt!!
 idag har jag jobbat gymmat! fick sluta tidigare så klockan halv 12 kommer jag ner till stan möter upp Bisse och vi går till ströger och äter lunch!
suprt mysigt va det! pratade massa!
vi sitter väl där i en timme som kommer joahnna och Matilda in och vi 4 tar en sväng på stan! jätte mysigt ni är BÄST!!
sen åker jag hem men min matilda och jag hoppar i spring kläderan och tar mej 2 varv i slingan..
kommer hem duchart och sen åkter jag in till stan igen med matilda vi körde till rusta för att vänta på johanna.. jag får faktiskt köra lite bli med:D
runt runt runt bakom rusta!! fan va du och jag alltid ha lika kul gumman:D

när vi har kört runt runt några gånger i en cirkel kommer johanna, hon och jag kör upp till sjukhuset och sätter oss på akuten och väntar.. jag skulle kolla upp mina canser fläcker och johanna har urinvägsinfektion!
jag får komma in i rummet dra upp tröjan och hon tittar lite snabbt och ger mej en tid imorgon på vårdcentarlen.. hon tog inga prover om det va canser men hoppas hon visste vad hon gjorde:p

johanna trodde jag att dom hade lagt in heller nått för henne fick jag fan vänta på i hundra år.. men hon fick resept på lite piller så fick vi gå sen...
vi åkte till hajen och köpte massa mat efter det!
sen kom vi hem och satte på ugnen och tog på oss kläder och tog en liten promenad:)
när vi kom hem så gjorde vi varma mackor och kollade på bröllopsfixaren! underbar film synd bara att vi missade början..
och nu ligger jag som sagt här i sängen.. alltid lika skönt;)
 Har lite dåliga nyheter.. har krånglat sej lite med lägenheten men jag ber till gud att det kommer att lösa sej!!
de kommer det säkert!!
snälla snälla snälla!

igår va jag lite med sebastian hjälpte han lite med att städa ur han lägenhet eftersom han flyttar snart..
sen när jag kom hem gick vi till pappa och hälsade på.. muskot som hade fått väldig växt värk va det väldigt synd om:(
vi gick hem sen och jag gjorde omelett till mej och johanna!
matilda kom bort och vi kollade på desperat hosewife!
och sen tog jag mina underbara vänner i handen och släpade ut dom på en underbar kvälls promenad:D
oj fan nu är klockan mycket:S
imorgon blir det måla på jobbet! det tycker jag är jätte kul faktiskt!
hoppas på bra väder så jag sipper frysa:P

god natt mina vänner!
puss och kram!


Kommentarer
Postat av: Andrea

I slutet av Juli blir det så det är ett tag kvar :( men den som väntar på nått gott... ;)

Varför krånglar det med eran lägenhet? :S

2009-05-28 @ 11:46:21
URL: http://misseriksson.blogg.se/
Postat av: Andrea

Nja det blir nog nån vecka innan yran ;) Så ingen fara isa!

2009-05-29 @ 12:33:59
URL: http://misseriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0