mys med min kurt!

Denna dagen har varit SLAPP!
vaknade lite innan 11 och och låg bara och kolla i taket sen ringde matilda och vi tog en promenad..
efter den la mej i soffan och har legat här hela dagen.. typ.. har diskat och va ute en stun sen annars har jag och min kurt legat och myst hela dagen!



gjorde en qviz på facebook om vilken i dunderklummpen jag belv och jag blev min favorit!! en dum en!
då måste jag visa denna!
när jag kollar på de här klippet då gråter jag av skratt!



en dumen det är han som sjönger för ni som inte har sätt dunderklumpen!
och ni måste se den för den är bäst!!

nu ska jag ut och springa lite om jag orkar efter som jag är förkyld men jag känner att jag måste ändå.. om jag svimmar av så får jag hoppas någon hitter mej i buas skogar:P

ikväll ska jag va med den bästa johanna:D

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hahaha jag älskar en dum en ;p

Det blev inte så mycket vara med mig i går kväll..

2009-05-24 @ 09:34:25
URL: http://johannaskog.blogg.se/
Postat av: Tess trött tokig morsa

hehe dunder klumpen hade jag nästan glömt bort





www.misstessan82.blogg.se

2009-05-24 @ 09:46:14
URL: http://brollopsbloggen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0