Ledig!

ringde Pelle imorse som tur var!
han berättade då för mej att jag va ledig idag!
det känndes bra eftersom denna dagen inte är så mycket bättre än gårdagen...
har massa tänkande framför mej nu.. vet inte hur jag ska klara av det men hoppas på de bästa!
ska till Ann idag och det känns ganska bra så jag får prata lite..
hade egentligen velat legat i sängen helna dagen med hela kroppen under täcket ,men får göra det fram till klockan 2i alla fall...
kommer inte kunna somna om eftersom jag känner mej så här, men vill kunna det!!
Har legat och kollat på söndagsparty med filip och fredrik och det var väldigt skoj..
ne nu ska jag antingen kolla på nått annat program på kanal5 webb tv heller lägga mej under täcket:(



hur ska man förstå en människa när man inte ens förstår en själv?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0