God natt!

ligger i sängen och ska sova..

har kollat på MASSA kläder på internet!
så den som vill ge mej penger så jag kan köpa massa fina kläder till mej, säg till då!

imorgon blir det jobb och möte sen hoppas jag på bra väder så man kan sola lite!
om jag får!
har fått röda prickar på mej som jag inte vet vad det är...hudcanser...

jag har haft en lugn helg, fredan har jag skrivit om, och lördagen satt jag ensam och kollade på tv hela kvällen! (okej lite besök men va mest ensam)
det va väldigt längesedan jag va helt ensam en lördag kväll.. men det va faktiskt helt okej..
och idag har jag knappt gjort nått..

nu är mina ögon så trötta!

sov så gott mina vänner<3



förlåt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0