:)

jag hade jätte kul hos malin i lördags!
på dagen gjorde jag inte speciellt!
men vis 7 tiden kom vi till mailn! där bjöds det på mat och fest!
hade jätte kul gumman!


sjunger ''ja må hon leva'';)


på söndag morogn gick jag hem till min matilda vi gick till kvantum köpte frulle och satt ute i solen och åt och skrattade åt gårkvällens tokiheter:P
vid 4 gick jag hem till sebbe sen åkte jag till bua och åt och kollade på film med johanna och coffe;)

sen va det måndag igen då och jobb!



här har jaf tagit mej tid att tagit kort på mina fina arbetsbyxer i mitt skåp!
är dom inte fiina;)
dagen rullade på målade lite och så...
på kvällen va det mys med film och mat:)

det är även mamma vecka denna vecka!!



Idag har varit en lärorik dag!
har lärt mej det av min handledare att man inte ska stå under ett bygge..
vi håller på att bygga ut ett förår så satt ajg på en stor och vilade (:P) så får handledaren ett stort vattenpass i huvudet och började blöda:S

det va  massa blod lite otäckt! så dom åkte för att sy och jag och rasmus la oss i sofforna och kollade på tv;) hihi härlig jobb dag:P

sen kom johanna och hämta mej kl 12 och vi åkte ner till stan och mötte upp mina underbara brudagr matilda och vicky och vi 4 åt lunch på blå dörren! mys mys<3
klockan ett träffade jag Ann en timme sen tog jag bussen hem!
sen dess har jag slappat!
ska snart ta en promenad i det fina vädert men det blåser så jag får gå i skogen så jag inte blåser bort:P

hihi!

ha det toppen!

love!

Kommentarer
Postat av: sandra

klockrent att du lagt upp en bild på arbetskläderna nu ;)

2009-05-05 @ 21:00:07
URL: http://sandraknas.blogg.se/
Postat av: Johanna

tur att du inte blåste bort!!

2009-05-05 @ 23:29:32
URL: http://johannaskog.blogg.se/
Postat av: fredde

han menade att man inte ska stå under ett bygge där hazir yrar runt o lägger grejer på reglarna =)

2009-05-28 @ 23:05:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0