Lördag och söndag!

Sitter i köket mittemot mamma, hon läser tidningen och lyssnar på radio som hon brukar göra när jag vaknar:)
jakob och Annaklara sitter i soffan och spelar alfons åberg på jakobs data..
jag sitter bara och njuter av detta!

I lördags va vi först på jamtil:P Jakob, Annaklara och Annaklaras vän ville dit.. jag och mamma gick ut och satte oss i solen i stället:) härligt!
sen åkte vi till momma och moffa och fikade, mysmys!

när vi kom hem från momma och moffa gjorde jag inget mer än vänta på maten skulle bli klar:P
vi åt fiskgratäng och potatis:) super gott:)

efter den goda maten satte jag och sminkade mej framför medodifestevalen:)
lite innan 9 körde mamma mej till sofia och peter (andrea's kompisar)
där träffade jag även min lillanders<3
vid 11 åkte vi in till stan och olearys! där veronica maggio spelade:)
super kul!
sen blev det dans och ''mingel''
super kul att va med min Andrea och  min Anders<3<3





vaknade på söndagen och mådde helt okej:)
la mej i soffan med min lillsyster och kollade på eva och adam:)
klockan halv 3 åkte vi till geohuset i ångsta!
där spelar dom filmer på en bioduk!
mamma brukar hjälpa till där i kiosen och så:)
jag och Annaklara satte oss i biostolarna och myste och då började filmen spelas!!
DUNDERKLUMPEN<3

hihi typisk oss heller hur! åker på en sönda till ett ställe där folk från olika små byar kommer och kollar på dunderklumpen:P haha
hehe! ne men den va super bra! precis som  alla andra gånger när jag sätt den:P
efter filmen va det tacobuffe och sen en till film!
den kommer ja inte i håg vad dej hette men den va svensk och mikael persbrandt va med i den.. den va väl så där men ganska bra:)

<3

sen åkte vi hem coh vi satte oss i köket och fikade lite:)
jag och annaklara spelade nått tråkigt spel, när ja förlorade satt e ja mej med täcket i soffan och kollade på så sak det låta men familjen:)
dom gick och la sej och ja kollade på slutet av beck sen gick ja också o la mej..
pratde med min sebastian i telefon! saknar han jätte mycket!!

efter många tankar som flög runt i min huvud somnade jag..
vill inte åka hem till bua! men ja vill va med min sebastian!

tänk att det finns en människa som kan förstöra så mycket som äcklet har gjort!
ja ja! ska du inte hem ändå än på ett tag! emn tankarna komemr på kvällarna innan ja ska sommna;(

saknar min johanna också super duper mycket!!!

ja ja, nu ska jag inte tänka nått mera dåligt och äta frulle med mina underbara småsyskon!!!



pusspuss


 

Kommentarer
Postat av: Andrea

Sebastian kan komma hit upp :)

2009-03-03 @ 09:21:01
URL: http://misseriksson.blogg.se/
Postat av: isa

jag vill det men tror inte han vågar:P

om han skulle de måste du va snäll Andrea:P

2009-03-03 @ 22:05:22
URL: http://isabellskog.blogg.se/
Postat av: sebastian

Det e ju faktiskt en fråga om pengar för mej isa, klart att jag vill komma till dej!! :D

2009-03-03 @ 22:49:21
Postat av: sebbe

vem e det som e dunderklumpen av dom ?

2009-03-04 @ 21:06:59
Postat av: isabell

de här han han med blåa kläder och gul hatt;)

som ser ut som en boll.. heller ja en klump:p

2009-03-05 @ 00:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0