Torsdag

Sitter i soffan.. är helt tom i mitt huvud och kropp, vet inte vad jag ska göra heller hur jag sa lägga allt!
allt har varit super härligt! allt har varit så underbart! varför kommer det tillbacka? varför följer onskar efter mej? till och med i paradiset! kommer jag aldrig bli fir detta?!
men jag vet en sak... jag kan inte fly!



Idag har vi inte gjort något speciellt, åkte till tandläkaren med jakob och annaklara dom va i varsit rum där så jag och mamma gick i mellan och tittade på.. fan va coolt att vara tandläkare!!;)
sen åkte vi till mammas skola och skrev ut lite bilder;)
och sen som vanligt hem till mormor och morfa och fikade;)
jag fixade mina nagla och momma klippte mamma.
efter det åkte iv på coop och handlade sen åkte iv hem och lagade mat..
jag stod och stekte BACON och  BLODBUDDING!!!
trodde jag skulle kräkas!! blä!

jag, mamma och annaklara fick potatis ''bullar'' istället (fallar inte varför det helter bullar när dom inte är runda utan platta)

jakob, annaklara åkte till dansen och ja la mej i soffan och ja, jag tror inte ja har rest mej upp än.. jo jag har gått på toan nåra gånger men annnars har jag lagat här sen klockan 6:) men när dom kom hem från dansen kollade vi på high school musical 3 den var bra men ja tycker om ettan mest men nu har jag i allafall sätt alla:D *stolt!.


Igår va våran familj (-2) på jamtil med grannens familj:)
helt okej va det.. de va som alla andra miljoner gånger vi varit där:P

ne nu ska jag nog göra ett nytt försök att göra om bloggen
wish me good luck!
men bli inte förvånad om det ser exakt lika dan om dågra dar:P



puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0