skriskoåkning!

Ligger i sängen, nu vill ja inte sova ensam längre:(

idag har jag haft en underbar dag!
vaknade vid 8 och la mej i soffan och kollade på ''never been kissed''
somande i när filmen va slut, drömde mardrömar om allt som vanligt!:(
och därför va jag inte så super glad när jag vaknade vid 12 men då ger mamma mej telefonen och i den hör jag johannas ljuva stämma!<3<3
hon har det super bra! hon och malin bodde i en bungalow och badade och solade på dagarna:D
härligt att höra hennes röst<3
saknar henne så!

sen åt jag frulle och klädde på mej MASSA kläder! och jag, Annaklara, Jakob och mamma hoppade in i bilen!
vi åkte till badhusparken och satte på oss skriskor och ut på den hala isen:S
  Jag har inte åkt skriskor på 4 år! så jag såg ut som sune i ''sunes jul'' men det var kul:D
Det är en ''väg'' på isen på storsjön där man kan åka över till frösön!
super kul va det fast fick ont i fötterna:P
vet inte hur långt det var men mer än 2 km är det i allafall 3 kanske till och med:)


Hjälper lillebror med sina skriskor


här kommer en fulltpkläd isa!
ser ut som en valross!!!!


Armana ute helatiden!:P


men fick självklart hjälp av min underbara syskon<3






Härligt väder!!


På denna ''väg'' åkte vi


Vackra Östersund



sen åkte vi hem till momma och moffa och åt mycket god soppa!

efter en stund hos dom åkte vi och handlade och sen hem.
Internet och hem telefoneren har inte fungerat på hela dagen så urban satte igång med det och resten av familjen kollade på film:)
men nu har han fått till internet men inte hemtelefonen, så får nog inte ligga och prata med sebastian innan jag sommnar.. eftersom min motagning här är cp dålig!!

men ja ligger nu och spelar på king.com och lyssnar på ljuvlig musik!



<3

Kommentarer
Postat av: Malin

Ååh skridskoåkning är skoj :) Det var längesen, skönt att du har det så bra gumman. Saknar dig här nere! Pusspuss <3

2009-03-04 @ 13:12:43
URL: http://zenobiia.blogg.se/
Postat av: Andrea

åh vad kul :) nästa gång vill jag följa med ! ;)

2009-03-04 @ 17:01:00
URL: http://misseriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0