lek dag!

ligger i soffan!:P
idag har det varit en trevlig dag:D

jag och Annaklara har åkt madras och tefat:P
super kul va det!
jakob och jonas va och åkte skoter i skogen men ja och annaklara fick inte vara med:P
men vi hade super kul hemma!
gick en bit med för vi skulle hämta spaden som jakob lagt någon annanstans..


den super roliga madresen;)


syskon<3


hej och hå vad det går!


Annaklara drog mej en liten bit hem:D


men självklart drog ja henne också;)


när vi kom hem så gjorde vi lite lunch och kollade på svanprinsessan!<3
den är såå himla bra!!
kan sjönga med på alla sånger!

Vill säga grattis till min Sebastian<3
yeeeh gud vad kul!:D
plus att jag har en hemlis! som ja inte inte tänker säga att dej sebbe:D men de är något väldigt kul!! och ja tror du kommer bli glad:D hihi


en super kul dag i alla fall<3
nu ska jag kolla på bombay dreams med lillasyster!


pussochkram!

Kommentarer
Postat av: sebbe

Sälj nu gumman :P

2009-03-08 @ 23:08:25
Postat av: Din syster

jag ser att du tagit min mossa.

du far lona den.. jag behver den inte har i varmen :)

HAHAHAHA,

varfor grattar du sebastian

2009-03-09 @ 14:04:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0