Torsdag

Idag har ajg varit på stan med micke och Andrea!
jag lämnade in en sko som gått sönder:P
efter det gick vi och kollade en kavaj till Micke och till arbetsförmedlingen för han skulle göra något:P

sen gjorde vi inte så mycket mer satt hur länge som helst på af!!
tråkigt!

kom hem och bara vilade i soffan.. klockan 6 åkte jag och andrea och simmade:D
kul är det att bada och simma:D

nu ska min kära familj gå och lägga sen.. då ska jag flytta mej från soffan och lägga mej i sängen som jag brukar:P är så läskigt att vara vakan själv:P men ja brukar prata med sebasitan i telefon nån timme och sitta vid datan och spela på king.com;) och sen sova:P
hehe



pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0