Torsdag

Inatt sov jag väldigt oroligt:S vaknade flara gånger och hade tokiga drömmar men jag gick i allafall utt vid 11..
gjorde inget då lyssna på musik och kollade runt på internet..
jag och mamma körde in till stan vid klockan 2.. mötte upp momma och moffa så hjälpte jag momma att hitta nya bågar till henns glasögon hittade många fina till henne så hon lånade hem nårga:)
jag hittade ockås jätte fina som jag ville ha!
har ju faktiskt haft mina i över 2 år så snart ska jag unna mej nya:P (när jag har råd:P)

sen mötte jag Andrea när hon slutat praktisera, då tog vi en skojig tur på stan jag hittade jätte mycket fint!! och jag köpte ett par bycker, ett par skor och en rakhyvel;)



sen tog vi bräkebussen hem till andrea va där en stund busade massa med almis<3

sen åkte jag och andrea och simmade idag va det inge kul alls att simma jag vet inte varför kanske va för jag sovit så dåligt.. ja ja vi simmade i alla fall 20 längder så satt vi i bastun och flamsade sen som vanligt:D alltid lika kul med min Andrea<3

kom hem lite efter 9 jag visade mamma  vad jag shoppat och filurade medans dom skulle lägga sej:P

nu ligger jag här i sängen och ska ringa till min sebastian:D

Har haft ensuper duper bra dag!!!:D<3

pusspuss

Kommentarer
Postat av: Andrea

var du inte med Leo också ? ;)



Snart kommer jag till dig ! :)

2009-03-27 @ 16:37:47
URL: http://misseriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0