Tisdag

idag har jag sovit till 11!
och gjorde inte så mycket på förmiddagen åt frukost..
jag och mamma tog en promenad bort till solviken, vi va väl ute i en timme heller en och en halv..
när vi kom hem så kom momma och moffa hit:)
vi fikade och pratade sen la jag med i sängen med min data och här ligger jag än!

tänker på johanna!
skulle ringe henne när ja vaknade bestämde vi igår, men henns telefon är avstängd heller nått.. har ringt flera gånger och skickat sms till båda hennes nummer och till malin:S och det har inte blivit levererat:S
börjar bli orolig nu:S

snälla gode gud gör så att det inte har hänt något!
det har det säkert inte heller!!:S

Jag vill att det ska finnas ett  nummer till thailand, som man kunde ringa och kolla  vad dom gjorde heller vart dom var!



men det har nog inte hänt något dom ligger på standen, äter god mat!
sakner dej så min älskar storasyster<3<3

nu ska jag, ne ja vet inte vad ja ska gör men nått..
sen ska ja i allafall följa Andrea och micke på badet och simma lite:)

pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0