Tisdag!

Idag vaknade jag vid halv 10,gick upp lite men la mej i sängen igen vid datan..
sen ringde jag till min vän Matilda kil att prata med henne:D
sen åt jag frulle!
gjorde en smoothie och en smörgås:)

vid kl 12 åkte jag och mamma skidor över skön fram och tillbacka 5 km heller nått;) det va kul solen lyste så det va härligt!
men va ganska jobbigt med när vi kom tillbacka satte vi oss på altanen med ett varsitt glas vatten och solade:)
sen blev jag mammas privatchafför som vanligt:P hehe
körde bli ensam i dag med:D
mamma va så seg så jag fick gå ut och backa och köra bilen rätt till mamma va klar!! hihi det va roligt:P



någonstans mitten av locknesjön;)
underbart väder!



mamma;)


men vi åkte i alla fall in till stan körde på den stora vägen och det gick vär 90 ibland;) mohaha!
sen körde ajg i stan och parkerade;)
mamma gjorde sitt ärende snabbt sen körde jag hem.. heller till brunflo och handlade med men sen hem:P
där hjälpte jag mamma med maten stekte lax;)
och efter maten gjorde vi oss iordning för att åkta till kickelbacken för att åka slalom:D
De va väldigt länge sen jag åkte slalom men när ajg slängde mej ut i backen känndes det som det va igår jag åkte sist:P
Hur kul som helst va det!!!!!! och jätte mysigt!
ne det finns inga ord!!



klockan 9 körde vi hem och la mej i soffan med en väldigt god apelsin! vet inte om det va apelsinen heller om det bara va jag som inte äte det på ett tag.. ja ja den va god:P
kollade på tv lite och nu ligger jag här i sängen:D
är faktiskt trött har du gjort massa i dag:D

nu ska jag sova:)
vet inte vad mogondagen väntar men de blir nog nått trevligt äventyr:D

puss och natt!


just det! de håll jag på att glöma! morgon är det våffel dagen:D då ska vi göra våfflor här hemma med hemagjord hjortron sylt!! det finns inge godare!!!

men de kommer mer!! imorogn är det även Marie bebådeldedag!!!!
och för att jag tycker det är viktigt det är för att, jag har ju ingen namsdag med mina 2 namn isabell finns det bara isabellA och isabellE och det tycker jag inte är jag! och marie finns det maria! men imorgon! då står marie med i almenakan så då tycker jag ni ska gratta mej på min namdag!:D


(och det återstår 281 dagar av året haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0