Tisdag!

idag har ajg varit med mamma på hennes skola:)

-vill du följa?
- ne jag tror inte det.
suck! (från mamma)
- Ylvas dotter brukar följa med henne ibland..
-mamma vill du att jag ska följa?
-jaa!

haha! och eftersom mamma ville så gärna så följde ja självlklart med:)

men det va kul! va inte där så länge en timme heller lite mer..

vi gick sen lite på stan emn sen körde JAG hem;)
nu är det nästan som om jag har körkort kollar inte hela tiden när jag växler och kört massa!!
ja de måste var en naturbegåvning jag har:P haha
körde även och hämtade lillklara på skolan;)

sen hem!
och då kollade vi på tjenare kugen och låg och vilade i soffan:)
 
klockan 7 åkte ja och simma idag igen! härlig härlig!

när ja kom hem gjorde ja inget kollade på tv och nu har jag nyss kollat på en film på 6an.. den va väl så där inte den bästa jag sätt men okej..
nu vet jag inte vad jag ska gör om ja ska gå och lägga mej heller kolla klart på scrubs.. humm..

ja går väl och lägger mej.. ska ringa och säga godnatt till min Sebastiansom vanligt<3

hem telefonerna funkar inte här fortfarande!! så om ni underar varför jag inte ringer till er så är det för jag har ingen mottagning på min mobil här och hem telefonerna funkar inte.. ringer sebbe från mammas:P

ja ja nu har jag inget mer att skriva:P

ha det toppen min unerbara vänner<3

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0