Söndag

vaknade jag upp i Mickes systersrum i en härlig säng med ett svin härligt täcke!
ville inte vakan först men gjorde det iallafall:P
kännde mej väldigt seg hela dagen!

gick upp och åt frulle med familjen håkansson (och Eriksson)
en livlig frukost med mycket bus och höga skrik (inte bra för huvudet:P)
sen la jag mej i soffan och myste med andrea!
micke körde hem mej sen:)
då va jag ensm hemma ganska skönt faktiskt:)
tog det lugont och kollade på film
först kollade jag på inre kretsen (in crowd) och sen på adam och eva:)
mitt i Adam och eva kom urban, jakob och annaklara hem:)
vi åt lite mat och sen kollade vi på forrest gump:)
och sen klockan 9 kollade vi på beck!
så jag hade rena film kvällen:D




Kommentarer
Postat av: Andrea

Jag älskar Forrest gump :D

2009-03-09 @ 19:20:55
URL: http://misseriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0