söndag!

vaknade vid 10 va ganska seg då faktiskt!
gick upp och åt frulle, äpple lite fil en knäckemacka:P

sen satte jag men vid datan medans mamma tjatade på oss att vi va tvungen att gå ut eftersom det var super duper fint väder!
jag kom med i den att vi skulle grilla korv nere vi sjön och det blev det!
jag, mamma och Annaklara satte på oss skidoran och åkte ner, jakob han gick:P

vi tog en tur på isen med skidoran super kul va det har inte åkt på 4 år men det va jätte kul:D
när vi kom tillbacka så kom urban på skoten och han började skotta fran våran grillplats:)

sen grillade vi korv och satt och njöt i solen!!

underbar säger ja bara!!
sen körde ajg och lillebror lite skoter de va ockås underbart! närstan som vädret;P




ja här åker vi!!



här kommer vi!
visst ser jag såå proffsig ut;)



mamma:D<3



min fina lilla syster<3



fint! är lite snö i trädet!



vi ramlade och kom inte upp!
tog en stund tills vi lyckades:P
haha





ubbe gräver fram grillplatsen;)



mina skidor:D



underbart väder<3



den coolaste skotern;) haha



mys<3





proffset!



ser konstig ut i ansiktet på denna bilden men ändå stolt;)



mamma solar:)






lillebror åker korta skidor:P



de vackra hemmet:D



haha lite seg va man i allafall:P
haha



nu sitter jag mellan momma och mamma i soffan och skrattar jätte mycket åt momma:D
hon är så rolig!<3
vi har äte jätte god mat och jag har vilat lite:)
min huvud värken har gått över, skönt*

nu ska jag fortsätta kolla på skitskytte;)
haha!

pusspuss <3

saknar er alla<3<3

Kommentarer
Postat av: amanda

åh vad härligt!!!!

2009-03-15 @ 23:30:48
URL: http://pumamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0