sakna!

har ringt mina samtal nu och det gick toppen..
nu ska jag snart hoppa i mina kläder och springa på ett ärende sen hem till tilda en snabbis och sen hem till pappa i bua...

ligger och tänker på min johanna!
det rinner faktiskt en liten tår från min kind när ja tänker på henne nu.. tror ja är exstra kännslig nu men ja saknar henne såå!!
hoppas hon har det bra! heller jag vet att hon har det bra men ja vill att det ska bli den 11 april vid 3 tiden och ja sebbe och coffy ska stå på arlanda och vänta på henne! LÄNGTAR!!
ja ja.. några tankar från mitt huvud.. gick upp vid 8 när sebastian gick till jobbet kunde inte somna om efter det så jag har haft många tankar i huvet glada och och mindre glada.. men ja ska ta tag i allt mer när johanna kommer hon stöttar mej mest!



nu ska jag kolla klart på ugly betty sen ska jag springa iväg..

pussoch hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0