så där ja!

jo då ganska nöjd blev jag:)
hade större planer men ja tycker detta belv bra:D
helt själv gjorde ja det med!! de tycker ja är det bästa!
Andrea nu slipper du hålla på:P
lång faktiskt länge med detta igår.. men det va då när ja hade större planer men dom gick inte så det fick bli så här men ja klagar inte hihi:)
så ja la mej ganska sent i går låg och prata med min sebasitan ganska länge:P
men det känndes bra!

idag ska jag vara barnvakt till Jakob, Annaklart och jonas jakobs kompis!
mamma har åkt till skåne på någon konst kurts av nått slag bildutväckling heller vad det va..
hon  kommer hem på måndag morgon igen så hin är inte bort så länge..

ikväll vet ja inte vad jag ska hitta på Andrea kommer ju hem:D men jag vet inte om hon vill vara med sin micke då kanske.. men om ja är snäll så kanske ja får vara med:P
heller så är ja bara här hemma och tar det lugont på lördag blir det party med gamla vänner<3 Yeeeh!!

nu måste jag kolla så barnen så inte river övervåningen det låter lite så!

pussoch kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0