På väg!

Nu håller hela familjen på att packa! vi ska i väg till stugan över helgen:) dunder kul ska det bli hihi! men de finns INGEN motagning heller nått så denna helg ska jag leva som man gjorde förr i tiden:P
jag har redan packat min väska;) ett par mjukis byxer, en mys kofta och pyamas;P hehe

idag har jag och mamma varit ute och gått som vanligit sen körde JAG och hämtade Annaklara på hennes skola sen körde JAG vidare till brunfo hämtade jakob och körde JAG till ica och PARKERADE!! ne men måste säga det att köra bli det är jag född till:P hehe

Igår va ungefär samma som idag promenixade körde in till stan hämtade min sko på lagning:P
sen körde jag hem och satte mej på altanen och solade:) härlig härligt!



Så härligt!



satt och läste körkortsboken!! det är INTE KUL!



nu ska jag hjälpa till att packa bilden sen ska vi rulla i väg;)

ha det toppen så skriver jag på måndag när jag kommer hem så får ni se hur jag har haft det:D
men lovar er att jag kommer ha det super bra! med massa skoteråkning och sitta och sola på fjällen!:D


här är våran fina och mysiga stuga!!





pusspuss<3

Kommentarer
Postat av: Malin

Ser verkligen jättemysigt ut gumman :) Njut hela helgen och ha det så bra :) Puss på dig! <3

2009-03-21 @ 12:48:10
URL: http://zenobiia.blogg.se/
Postat av: evelina

Men gud det e ju gunnarvattnet åhhhhh mys jue =) åhh saknar det som sjutton måste ja säga!

2009-03-21 @ 13:39:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0