onsdag

Här ligger jag nu!
har haft en mysig dag!
men nu har jag inget att göra!
hemtelefonen funkar fortfarande inte och på dom 4 tv kanalerna går det INGET bra alls! så jag ligger i sängen och lyssnar på jätte gamla musik eftersom jag inte vet hur man ladda ner musik!
så ja lite små sur är man!
nu kom det en jul låt.. super bra!

Idag då!
när jag vaknade åt jag frulle med mamma jag gjorde en jordgubbsmoothie med frysta jordgubbar bannan och Juice! super den va god vill jag lova!!!



frullen!


Typ klockan ett kom Andrea hit, då började vi packa matsäcken med massa gott.
Gick ut och pulsade 200 meter i 1 meter snö ner till sjön! hela bena ner i snön på vissa ställen!!
säger bara en sak, det var väldigt jobbigt!
väl ner sätter vi oss och vilar lite, men då! vi har inga tändsticker!
så vi fick helt enkelt gå tillbacka i den djupa snön!! oj oj! typiskt mej och Andrea!
gick hem hämtade tändstickor och gick ner igen!!

Andrea gjorde eld och jag gjorde grillpinnar;)
solen lyster på det var jätte härlig det blåste inget!!
mumms vad det med korv i allafall!
vi pratade minnen, solade, åt korv och skratta massa<3



våran massäck!:D



hej och hå!



phu!


sötnos!



bra gumman! fick upp eld på första försöket också!;)



här kommer mamma på skidor:D



jag gör grillpinnar;)



varm oboy ♥



elden!



grilla korv!



gott gott;)



MUMMS!



såå härligt väder!



vi satt och läste massa gamla kontaktannonser! haha



senap på vamten:P


mys!


vid 3 tiden gick solen i moln och vi började frysa.. så vi gick hem och kollade på Eva och Adam fyra födelsedagar och ett fiasko :D
mys!

Andrea åkte hem för ett tag sen och nu vet ja inte vad ja ska hitta på.. jo nu kom ja på det ta mej en dusch!
en super härlig dag har det varit i allafall!!


saknar alla mina underbara vänner hemma i varberg och min underbara johanna som ja har pratat med i dag!
och det hade inte hänt henne någon farligt utan det var korkade isa som inte fattade att man skulle ha +66 innan numret:P
härlig att höra hennes röst i allafall! dom hade det jätte jätte bra där nere:)
♥ ♥ ♥ ♥

ha det toppen!
pusspuss

Kommentarer
Postat av: Johanna

min underbara prinsessa, jag och malin har nu kollat pa dina vinter bilder.. det ar nastan sa att man far rysningar i kroppen av all kyla.

och det kanns lite lustigt att vi sitter har och svettas som grisar :p



ta verkligen hand om dig, och nu kan du juh ringa mig :) thihii..



massa karlek fran din storasyster.

saknar dig massa



2009-03-12 @ 13:27:44
Postat av: Malin

Vi saknar dig här nere med ska du veta!! Du får komma hem snart, Johanna med för den delen :P Hehe.



Pussis <3

2009-03-12 @ 16:09:52
URL: http://zenobiia.blogg.se/
Postat av: Andrea

haha vilka fiina bilder ! :D det måste vi göra om ;) vi är bäst på att grilla ;)<3

2009-03-12 @ 17:12:52
URL: http://misseriksson.blogg.se/
Postat av: evelina

Åhh vad mys det ser ut blir faktiskt rikigt avis vill oxå ha så fint vinterväder och grilla korv med varm oboy mys jue Sakbnar dig skruttan<3

2009-03-13 @ 16:26:58
Postat av: Anonym

Åhh vad mys det ser ut blir faktiskt rikigt avis vill oxå ha så fint vinterväder och grilla korv med varm oboy mys jue Saknar dig skruttan<3

2009-03-13 @ 16:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0