Marie bebådeldedagen!

Namsdag som sagt i dag;)
känns underbart att ha namsdag! haha

idag har jag och mamma varit ute coh åkt skidor! vi åkte ganska långt bort på isen sen satte vi oss i solen och åt varsin apelsin! mysigt!

nu ska vi snart åka till Momma och Moffa och äta våffler med hjortron sylt!! ååh vad jag längtar! Älskar hemma gjort hjotron sylt äter det deräckt från bruken:P (joey i vänner:P)

vi skulle åkt för en timme sen men ligger här i sägen och lyssnar på håkan hellström och surat för vi inte åkt än:P
när jakob och annaklara kom hem halv 4 hade dom med sej varsin kompis!!!! då blev jag skr coh sa ''VI ÅKTE I ALLAFALL NUUU!!''

men så säger mamma med hennes snälla röst ''ne men vi kan väl åka om en liten stud så dom får leka lite''
''suck'' så la mej i sängen!

men nu har det gått en timme så nu gör jag i alla fall mej iordning för att rulla iväg:P

ha en fortsätt bra Marie bebådeldedag och våffleldag! ät nu MASSA våffler;)
det ska jag!!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan !



Grattis på din namnsdag ;) Jag har inte gjort gessällen än, fick hem brevet med vilka moment som ska göras, vilket datum och schema !

Hoppas du har det fint hemma !



Pusspuss

2009-03-25 @ 22:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0