Måndag

vaknade kvart i 7!
mamma har inte kommit hem än så jag fick gå upp och ha koll så jakob och annaklara kommer till skolan..
gick upp och satte mej vid köks bordet, trött och hängig.
tvingade Annaklara att äta upp sin fil.

klockan kvart över 7 följde ja dom till bussen och Anders hade inte skottat så vi fick gå i djup snö!
kom fran till busshållplatsen  stod där en stund sen kom bussen då gick jag!
kom hem och tog mitt täcke och la mej i soffan och kollade på den blå lagunen;) haha den är väldigt bra den filmen! så tokigt:P

sen kom mamma hem:D
klockan 10 somnade ja i soffan och sov till halv 12 heller nått..
gick upp och åt frulle med mamma sen tog vi oss en promenad:)
mamma berättade om sin kurs och om meditation hon har hållt på med det länge men ja har aldrig frågat vad det egentligen är, fick veta massa om energi och chakran;)
låter ganska interssant faktiskt!
har ju fått yoga skivor av henne nu och där va det inte meditation i slutet av det;)
mamma jag fattar du vill att jag ska bli som dej:P hehe!
men ja tycker det låter jätte kul i alla fall! så de ska jag börja med:D

när vi kom hem satte vi oss och fikade, Jakob och annaklara kom hem sen då gick vi ut och byggde 2 jätte fina snö gubbar:D





när vi kom in söniga och kalla åt vi mat och sen följde ja och mamma med Annaklara till tandläkaren:D
hon borrade i en tand! och när ja satt där brevid och kännde ja verkligen hur ont det gjorde:S fy bubblan! blä för tandläkare!
när vi kom hem så gjorde ja inte så mycket kollade på tv pratade i telefon (mammas mobil, eftersom hem telefonena fortfarande inte funkar!!!)

lite efter 9 kom Oscar och andrea hit:D
vi kollade först på spårlöst som ja va tvungen att se!
sen kollade vi på en film:) den va faktiskt helt okej:D
dom åkte hem någon gång efter 12 då gick jag och la mej.



en super dag:)

Kommentarer
Postat av: Malin

Vad mysigt du verkar ha det gumman :) Saknar dig här hemma i Bua iaf!! Puss <3<3<3

2009-03-10 @ 12:31:49
URL: http://zenobiia.blogg.se/
Postat av: Andrea

alltså dom där snögubbarna är så snyygg ;)

2009-03-10 @ 15:26:42
URL: http://misseriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0