måndag!

ligger i sebastians soffa och kollar på ballar av stål.. tokiga människor kan man säga om det programet..
idag har varit en mysigt dag.. vaknade vid 9 10 tiden la mej i soffan och kollade på nickelodion (härligt!!)
sen diskade jag faktiskt! snäll som ja är:)
efter ja diskat ALL disk gick ja  hem till min prinsessa matilad och busade med henne coh hennes fula lilla lotta:P men gosig är hon så ja tycker om henne ändå:)

ja och Tilda köpte varis glass och tog en liten promenad:)



sen gick vi till henne igen och kollade på tv:) vid 4 kom kalle hem och vi bestämde oss för att beställa sushi så ja ringde min sebastian och han kom:) så ja och matilad gick bort och beställde det och köpte lite godis i gotteboan:P

killarna blev jätte glad när vi kom med mat:P vi åt och kollade på tv och myste:) klockan 9 gick ja och sebbe hem och nu ligger ja här:)



en toppen dag!!
imorogn ska jag hem till bua en snabbis vet inte om ja gillar det men pappa ringde och vill att ja skulle komma hem då göra ja skälvklart det:)

nu ska ja kolla klart på programet och mysa i soffan sen sova:)

hitils känns det helt okej att vara hemma... kan vara för att ja inte varit i hemska bua än och att ja har unvikit alla otäckasamtal idag.. men underbart att vara med min Sebastian:)<3



puss och hej leverpastej!

Kommentarer
Postat av: Malin

Härligt att höra att du åtminstonde är i närheten :) Saknar dig!! <3

2009-03-31 @ 08:55:57
URL: http://zenobiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0