måndag

idag vaknade jag vid 10 men låg kvar i sängen ganska länge..

sen gick jag upp och åt frulle med mamma gjorde en god jordgubb,kiwi, banan smoothie. dunnder god!!



sen tog jag och mamma en promenad i det snöiga vädret, kunde inte kolla på det blev inte så lång promenad..
när vi kom hem smakade ajg på mammas bröd som hon bakat! super gott!
sen körde jag in mamma till biblioteket i stan! så idag körde jag statskörning!
alltså jag har kört i 3 veckor och jag vet att det är fel att säga så här men jag tycker ajg är såå duktig är så stolt över mej själv!!
så ska jag få ett teroi program av oscar som man kan göra på datan! ååh hoppas jag inte tappar detta nu!!
det är så kul att köra!

när vi kom hem igen så satte jag mej i köksbordet och pysslade:D
Annaklara kom med en fin present till mej som hon fjort på sin träslöjd! blev såå glad fin fin va den! TACK MIN PRINSESSA!!



FIN VA?! om ni inte ser va det är så är det okej för det gjorde ajg inte heller först:P
man sätter papper på pinnen i mitten:D




pyssel:D


sen åt vi mat. och klockan 6 körde jag (mamma med i bilden så klart:P) in tilll brunflo för att simma med Andrea!
30 längdet och bus i vattner och sen bastade vi så körde jag sen hem andrea (mamma kom och hämtade oss)
när jag kom hem la jag mej i soffan och här ligger jag än:P

kollade på spårlöst klockan 9 och oj vad det är härligt att se när någon träffar sin familje medlem! grät när denna tjejej träffade sin pappa!!
kul för henne!:)

nu vet jag inte vad jag ska hitta på inge bra på tv går det vet inte om jag vill sitta här i enhalvtimma och vänta på skrubs

ne jag går och lägger mej i sängen och spelar på king.com!

på fredag kväll åker ajg och Andrea till gävle för äventyr där hela lördagen! det ska bli dunder kul!!!
yeeh!

puss och kram mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Leonora - The Magic Memories

Hoppas du får en härlig dag :)

allt väl?

2009-03-24 @ 15:56:24
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Andrea

Fan vad kul det ska bli i gävle:D

2009-03-24 @ 18:10:17
URL: http://misseriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0