Måndag!

idag tog jag mej lite sovmorgon! vaknade halv 12:)
gick in till köket för att äta frulle men mamma! havergrynsgröt med äppelbitar blev det idag:)



Johanna ringde och sa att hon hade tappat sin internett dosa så jag och mamma ringde till banken heller 4 olika banker.. men vi kom fram till buas bank och fick försöka förklara vem johanna va och så:P lite skoj faktisk men dom visst vem pappa va så dom visst typ vilka vi var:P

så johanna fick skria en fullmakt så pappa kunde hämta ut en ny;) så allt löste sej tillslut!

lilla gumman du är så tokig!:P saknar dej såå otroligt mycket!

efter detta så klädde jag på mej och satte mej i blien och körde iväg!
jag körde jätte länge en timme vid föroderna! sen fick jag köra till Lockne fram och tillbacka det är väl 8 km fram och tillbacka:D jag är såå duktig om jag får säga det själv!
har startat i uppförsbacke flera gånger och ja då kört långe på en riktig väg och fick massa möten! men jag va cool lugon hela tiden!
Är väldigt stolt över mej själv! mamma sa det också att jag var väldigt duktig:D

nu sitter jag och kollar på film men annaklara och hennes kompis!
hihi
ska nog ringa andrea snar och kolla hur det gick för henne på hennsa första dag på hennes praktik:)
sen vet jag inte vad jag ska hitta på..njuta av att jag var så duktig på att köra! haha


Saknar han<3

Kommentarer
Postat av: Sebbe

Stolt över dej gumman :D

2009-03-16 @ 21:37:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0