Lördag

vaknade klockan 8 men gick upp halv 9,
jag och annaklara sprang runt i huset och packade ner alla bad kläder och handuk och sånt:)
sen sätter vi oss på soffan i köker och ''tränar'' multiplikations tabelen:P
sen får vi sms av andrea ''vi är utanför nu'' jag coh annaklara vänder oss om och där står den röda volvon;)
gick ut coh körde mot storsjöbadet:D

där va det jätte jätte kul! annaklara hade ja som en blodigel på mej hela tiden! med de va bara kul!
Jag har inte varit där sen dom byggde om och fint hade det blivit:) alla ruselkanor åkte ja INTE efter en liten historia så klarar jag inte av att åka vatten ruselkanor:P
men dom hade gjort lite andra grejer som var mycket fint och kul:)
så samanfattning så va det super duper kul att vara på badet:D

vi åkte hem vid 2 tiden. först följde jag coh Annaklara med andrea hem och myste med Alma:)
sen kom ubbe och hämtade oss:)

när ja kome hem gjorde ja inte så mycket satt vid datan kollade på tv..
sen åt vi mat och vi satt länge vid bordet och  pratade:)
jag började sminka mej och hoppade i klädera plattade håret!
sen körde urbar mej coh andrea till brunflo och väntade på bussen!
på bussen hoppade nästan hela min gamla klass på, sen kom vi fram till kalle!
där började partyt;)
det var 9 st från gamla klassen:)
Hade super kul hela kvällen!
skrattar såå jätte mycket hela tiden!!
runt halv 12 gick vi ner till krogen och där hade ja också super duper kul!
stod på dansgolvet nästan hela tiden och det va så dunder kul:D:D:D



















oförgömmlig kväll<3

Bilderna är lånad av Andrea (misseriksson.blogg.se)

Kommentarer
Postat av: Andrea

Denna kväll var asakul :)

nja du tog bilderna ju på facebook ;) hihi

2009-03-09 @ 19:23:55
URL: http://misseriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0