Lördag morogn!

för några veckor sedan skerv jag hur en lördag morgon hade sett ut coh att jag saknade den så!
nu är det så!
urban sitter och kollar på skider och jakob filurar med något (pysslar heller fixar och trixar)
lill klara sitter som en igel på dej och äter frulle och mamma är ute coh går med lisbett.. de hon har gjort hela dagen är att sitta vid datan heller här där jag sitter vid frukostbordet:) hihi härligt<3

jag sitter i allafall och äter frulle med annaklara!
idag blev det fjällfil med bannan och havregryn:) mumms!





igår efter Andrea och Micke kommit hit så spelade vi buzz sen skulle vi kolla på film emn vi gick ut i stället coh busade lite..
sen följde jag med dom hem till Andrea och hjälpte henne med maten och sen åt mat med familjen Eriksson:) mysigt:)

sen spelade jag och Andera wii;) jag var nästan bäst! kom tvåa 2 gånger coh sist några gånger på Mario Kart.. hihi
vi åkte hitt ica och köpte godis och ben jerry glass  (svull kväll hehe)
när vi kom tillbacka laddade vi upp med massa gott i soffan och kollade på 2 filmer:)







nu ska jag möte med familjen och bestäma vad vi ska hitta på idag :)

pusspuss!

Kommentarer
Postat av: Andrea

Myskväll ! fina bilder ! :) vad blir det ikväll ? ;)

2009-03-14 @ 12:09:19
URL: http://misseriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0