Lördag

Efter jag ätit min frulle så va det fort i i kläderna och sen hela familjen in i bilen! vi körde mot stan:)
lillebror skulle köpa slalom skider:)
sen gick vi inte till hm och shoppade loss;)
jag och annklara pravade massa massa kläder:D
det blev en svart hög kjol och en lila tröja till mej!
och ett par byxer och ett kofta till klurr!
lille bor köpte med byxer coh en tröja:)
så alla shoppade loss! och ubbe drog kortet hihi:) tack<3

efter våran shopping tur åkte vi till frösön och till min plast faster:)
där fikade vi och pratade massa!
super kul att träffan dom igen:D
satt där ganska länge och pratade med lite halv 6 åkte vi där ifrån..
vi körde förbi take awayen i brunfo och köpte med oss thaw mat hem..
när vi ätit den goda maten kom monika och Andera och hämtade mej vi åkte till brunflo och hem till peter (andreas bror)
där sminkade vi oss och klockan 8 satt vi i soffan med varsitt glas vin och kollade på melodifestevalen:D
tyckte det va super bra! vinnaren va helt okej faktisk jag tror hon kan klara sej ganska bra i ryssland i maj:)

efter melo blev det dans med massa gamla låtar! super kul:D
härlig för det va bara jag och andrea men hade ändå jätte kul:)

vi tog 12 bussen in till stan och där blev det mer dans!!



























En underbar dag men min familj och en super kul kväll men min Andrea!


Kommentarer
Postat av: Andrea

jag hade med kul !<3

2009-03-15 @ 19:16:08
URL: http://misseriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0