hemma i varberg..

ja nu sittr jag faktiskt hos min Sebastian i Varberg:P

kom hit och rlinga på i morse han blev väldigt överaskad och det va jätte kul att se min trötta sötnos igen!!
han visste inget! han trode ja skulle till gävla med andrea i helgen så kommer jag hit i stället!

det är underbart vårväder ute känns härligt nu när man har varit upp i vintern en månad:)
idag har vi inte gort så mycket myst! sen gick vi in till stan och åt middag med Sebastians kompis familj:)
mysigt! när vi kom hem så la vi oss i soffan sebasitan smnade och ja kollar på tv 3 an!! hihi



det käns konstigt att vara här hemma igen men underbart att träffa sebastian!!<3
ikväll ska jag med han till hans komips som fyller år! ja fick följa med:P

igår gjorde ja inte så mycket.. jag fick zontarapi av mamma och vi bytte massage med varandra:)
sen körde ja bil (för sista gången:( ) hämtade lillasyster och lillebroe på deras skolor coh handlade mat:)



sen åkte vi hem och lagade mat och annaklara hjälpte mej att packa:P det s förjävligt ut i mitt rum!!
här är för coh efterbilder på mitt rum:P



Först!
så härhar jag lvt i en månad:P



så vackert heller hur:P



packat!!



så där se vad fint det blev!!


jätte fint!!



när allt va nerpackat blev det 3 väskor och en påse:P
LITE jobbigt att springa med på tåg stationen men det fick med mycket stress:P

nu ska jag väcka min sötnos<3


puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0