God morgon?

allt snurrar i mitt huvud!!

varför blev det så här egentligen?!

tankara flyger runt runt! känns så konstigt ena sekunden så tänker ja ''jo men detta blir säkert bra isa'' och en sekund senare ''nej jag vill inte mer vill inte''
så är det  fram och tillbacka hela tiden om massa olika saker i mitt liv!
stanna? åka hem? skita i all? stå på mej själv?
ja massa!

men jag måste tacka malin som fick mej att känna lite bättre iallafall<3 vet inte vad jag hade gjort utan alla mina vänner som stöttar mej! vissa vänner vet jag inte om dom är mina vänner! dom som skiter i mej? men men det är inget som ajg orkar heller vill tänka på jag är såå glad att jag har mina underbara tjejer<3<3

jag saknar johanna nu! såå mycket snäll kom hem!! behöver dej nu!!!
behöver dina ord! dina bestämande ord som bara kan komma från dej!<3
Sebastian saknar jag med som kan hålla om mej och säga att allt blir bra!
 
<3

ska vila lite nu och hoppas allt känns bättre sen!
sen ska jag köra bil! det ska bli kul idag ska vi träna på att backa!

skriver sen om hur det gick;)

pusspuss<3

Kommentarer
Postat av: Malin

Du är bäst gumman, du kommer klara dig genom detta trots att det kommer ge ärr i själen! För du är en oerhört stark person Isa!! :) Jag finns alltid här, när som helst!! Saknar dig! Pusspuss <3<3<3

2009-03-18 @ 16:42:47
URL: http://zenobiia.blogg.se/
Postat av: amanda

saknar dig gumman!! kom hem

2009-03-19 @ 00:07:08
URL: http://pumamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0