Moon River...

Ligger men här igen i syrran säng och vill bara bli trött så denna regniga dagen ska ta slut!

började 12 idag, och dom 5 timmarna va slappa;)
efter jag slutade gick jag på stan, mötte upp matilda och hennes mamma och gick lite med dom och fikade lite (inte jag för kan knappt äta)
sen följde jag med matilda hem en stund och kollade på tv matilda somnade så gott så sällskap fick man inte;P
tog i allafall halv 9 bussen hem och sen 9 har jag suttit här och hoppas på att bli trött lyssnar på en sån himmal bra låt!!



lyssnar på den om och om igen! <3


 
Orginalet! mysig!


nu ska jag hoppa i pyamasen och försöka sova..

puss!




Älskar dej mäst syrran!
hoppas du vet att du kan prata med mej om allt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0