Min helg!

Min helg har varit toppen!
I fredags va jag ledig men gick upp klockan 7 för att kolla på Annabells skolavslutning där alla sjöng så fint!



Annabells klass sjung! jag och johanna hade nästan första parkett;)


efter det blev det fika hos pappsen och sen följde jag med födelsedags barnet in till stan och hjälpte henne att fixa allt inför kvällen!
Runt 6 tiden kom alla våra vänner och vi friade Matilda som fyllde 20 stora år!<3


sjönger ''jag må hon leva för Tilldis! (ursäkta bilderna men ge mej en kamera så får ni se super bra bilder;))



Den super duper fiin tårtan! och den va såå goood!



tack för en fin kväll gumman! älskar dej!



lördagen gjorde ja inte så jätte mycket tog en promenad plockade blommor:P mysigt!!
hämtade min jens jacka på posten med!! mamma skickade ner en som jag hade när jag i sexan!!! :D



man ska alltid spara sina kläder!!

Klockan 9 ringer min fredrik och säger att vi ''måste'' följa med han ut.. så ja och Johanna ringer Matilda, hon kommer bort och vi börjar göra oss i ordning medans fredrik kollar på och skakar på huvudet;P

halv 10 (ungefär) åker vi in till stan till fredriks kompis, på förfest och sedan gick vi in till krogen! och det va en super kul kväll (förutom slutet)

sov hos min matilda och vaknade 9 dagen efter (gick upp halv 10) och då bar det av till julia som hade kalas!
super mysigt<3 hon fyllde 20 år i onsdags:)
När vi suttit där ett tag jag, Matilda, Amanda,Vicky och Bisse så kände vi oss rastlösa och ville göra något roligt en solig härlig söndag!
Vi hoppade in i Amandas ''snygga'' bil och brummade till kalssons i veddige;)
köpte en pool och lite mer vatten leksaker:D
Åkte hem till Amande och fyllde poolen, men vädret hann försvinna och vattnet blev svin kallt så vi sa att bada får vi göra en annan dag, så gick vi in och kollade på tv och åt pizza;)



En härlig helg med mina vänner!!
kunde inte blivit bättre..heller!?


Kommentarer
Postat av: Andrea

Haha den där jeansjackan kommer jag ihåg ;) du kan ju inte ha växt nånting sen i sexan på armarna :P

2009-06-17 @ 18:44:21
URL: http://misseriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0