Smärta!

idag är det ingen bra dag!
vet inte vad det är med mej men jag har sån jävla smärta i magen! kan inte göra nått! har knappt äte för då mår ajg illa och när jag går känns det som om jag kommer ramla ihop!

vet inte vart jag ska ta vägen just nu! känner mej så ivägen och att jag inte bort vara här nu..


Lördagen va i allafall toppen!
hos malin blev det lekar, mat och många glada skratt!
vi åkte in till krogen och där fortsatte skratten!

Hoppas du hade en bra födelsedags fest gumman! jag hade jätte kul!<3



jag och malin förra sommaren<3


Kommentarer
Postat av: Malin Stenman

Jag hade underbart skoj! <3

Hoppas det är bättre med magen idag!? Pussilipuss!!!! <3

2009-06-09 @ 09:18:50
URL: http://zenobiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0