Onsdag!

Ligger i sängen och sna snart sova..
Idag har jag varit på jobbet och sen gymmat!
och efter det gick jag på stan med Emelie!
fick göra samma som igår! gå och titta på massa underbar kläder men inte köpa någon:(
men Emelie shoppade på! hitta massa fint!
mysigt dag med dej gumman<3

åkte sen till Rusta och där jag gick runt med Alexandra ett stund;)
hittade lite skojiga saker!

Imorgon ska jag jobba först och sen ska jag, johanna och Bisse fixa massa inför midsommar!
vi ska sätta upp party tältet och lite med midsommar stången!! hihi kuul!

Puss och godnatt!




Kommentarer
Postat av: Em

Hade det jättemysigt med dig med hjärtat! <3

2009-06-19 @ 01:48:51
URL: http://mylastbreath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0