Midsommar!

Ligger här i Vicky säng och väntar på att hon ska duscha klart:P
Igår hade vi det super mysigt verkligen!
va hemma hos Emelie på dagen men lite familj och sen åkte vi in till Bisse i stan och började fixa med allt.. gjorde oss i ordning, klädde midsommar stången, gjorde kransar, satte upp party tält, dukade och gjorde mat!
sen satt vi i Party tältet hela kvällen och pratade och skrattade! underbart mysigt!



Här bygger vi midsammarstång!



Bygger kransar till håret!




jag i min midsommarkrans!



Den blev ur snygg!!




Här satt vi hela kvällen<3

Grillade åt god mat!



johanna, emelie och vicky <3





Alexandra <3



Söta matilda fick gå tidigare från jobbet!! <3




Amanda och Madde<3




efterrätt va jordgubbar så som det ska vara på midsommar<3




söta<3

'

satt i party tältet hela kvällen och skrattade och ptatade<3



vid 12 gick vi ner till sociten och fortsatte ha det kul!
dansade och så:)

ne detta kallar ja en jätte bra midsommar med mina BÄSTA vänner<3



sov hos matilda på en cm soffa;P (aj)
sen åt vi frulla lyx frulle fruktsallad!! mumms!
efter det promenerade jag och vicky hem till bisse och drack saft:D
och nu ligger ja som sagt i vickys säng och ska snart hoppa in i duschen och sen dricka lite vn ikväll igen:P
kommer bli super mysigt!!

nu kom vicky så nu är det min tur att duscha!!

ha en toppen kväll 
pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0