Ett år sedan nu!

trårar kommer när jag tänker på det!

idag för ett år sedan vid denna tiden har jag nyss sprungit ut och åker kanske flak heller är på väg hem för studentmiddag! Lite kul är det att idag spelar sverige match och det gjorde dom förra året med idag:D (heller spelar som alltid den 10 juni?) ska ialla fall kolla på den i kväll!

Åh varför får man bara göra det en gång?!

känns väl så där att ajg inte kommit så långt med mitt liv på ett år.. nästen inget nytt som har hänt, inge körkort, singel, bor kvar i bua...bara massa dåliga/hemska saker har hänt på detta år!! ( I know that the goal is to keep me from fallin)



Edina, jag och wille på champangn frukosten hos Tess!



Denna underbar tjej är jag i alla fall fortfarande bästa kompis med! det känns underbart<3



happy face!!





sån underbar rolig daag!!
<3



åka flak! <3



den snyggaste lastbilen! ;)



På min studentmiddag kollade alla på fotbollen! mysigt!;)



Student sången! <3



denna låten kommer också tårana när man hör den!
kommer alldrig ha en skolavslutning när man få sjönga denna:(



Det är sommar nu iallafall och det känns UNDERBART för denna sommaren ska jag ha såå kul! och ja ska må bra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0