Dag på stan!

Idag på jobbet har haft plockepinn men ingen vanlig plockepinn! med en stor häg med plankor i olika storleker! har blivit riktigt smuttsig i dag allstå!
tänkte det när ja stod och sågade att detta är ett manligt jobb, tänk alla kontorgubbar som sitter och vänder på olika papper och får massa penger! hallå?! ta ett mer manligt jobb som mej;) hehe
ne men det va kul med faktiskt ganska jobbit! men slutade ju 12, då jag mötte upp Vicky, Amanda och Alexandra vi åt lunch på sakuria thali (MUMMS) och sen gick vi på stan i 5 timmar! ja hade inga penger så jag va smakråd:) men hade såå kul!
klockan 4 när Tilld slutade kom hon också ner till oss!
gick hem till henne lite efter 6 coh vi började rensa ut hennes föråd och PACKADE DEN FÖRSTA LÅDAN!!!!
för snart flyttar vi!! ååh längtar!



Johanna kom och hämtade mej vid halv 8!
när ja kom hem kollade ja lite på tv sen kom filip och emeelie vi satt och pratade och så, emelie gick hem men filip stannade och vi åt fiskpinnar, potatismos och massa ärter och kollade på underbar och älskad av alla!!


en toppen dag<3
tack för det mina underbar vänner!!

nu MÅSTE jag sova!
fan klockan är svin mycket! skulle sovit för 2 timmar sedan!


pusspuss

Kommentarer
Postat av: susan

Hejhej gillar din blogg ^^

Vad tycker du om min?



kram ♥

2009-06-17 @ 17:16:15
URL: http://susanss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0