Min 20 års dag!


Hela min födelsedag i lördags va helt underbar!
klockan 00.00 kom johanna och matilda med jätte god glass till mej och sjöng!





 sen vid halv 11 kom dom och sjöng igen!
då hade dom med sej frukost och tårta och presenter!




jag och min super goda tårta!





fick ett super fint armband, thomas sabo och fiskar!!


vi gick ner och åt tårtan, som va jätte god!!


sen kom Micke s bort och vi kollade på sunesommar!
sne kom kim bort med en lite present också:)
jag somnade i soffan sen en liten stund och när jag vaknade så åt vi lite lunch:) efter det hoppa jag in i duschen och göra mej fin för kvällen:)



jag och micke somnade så gosigt i soffan<3

vi åkte från håsten vid 6 tiden till göteborg!
med lite felkörning kom vi till slut fram till min storasyster!
där vi åt mat och pratade och dansade hela kvällen! fram till 12 då vi tog spårvagnen till göteborgs krogar:) först gick vi till ett ställe som jag inte allt vet vad det hette.. tog en drink sen gick vi vidare till avenyn, gick in på ett ställen men där va vi i 10 minuter sen gick vi till valand:) där stannade vi hela natten dansade massa!!
när vi kommer ut klockan 5 var det ljust ute:) vi åt på burger king sen tog vi en taxi hem!
när jag lagt mej i evelinas säng är klockan 6!










 




vi gick upp kvart i 9 för att hinna med tåget!
jätte pigga och glada! iallfall jag! hihi hade ingen röst kvar men jag pratade på ändå;)

när vi kommit hem till varberg och håsten jag och matilda i soffan med sex and the city på tv och somnade på en gång!
så slappade jag hela kvällen! ;)


vill tacka mina vänner som gav mej ett minne för livet! en underbar födelsedag!!

älskar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0