Underbart!

Då bor man inte i bua längre! nu bor ja med mina 2 underbar vänner på västgötagatan! har jag mitt egna rum och allt känns underbart!!
Flytten gick super bra fick massa hjälp av micke och magnus! också emelie och vicky så klart som har varit här och hjläpt oss nu i 2 dagar att få ordning!
tack så super mycket för det!<3
idag är jag ledig och jag håller på att tvättar och ska röja upp lite, nu i helgen ska vi börja spackla och måla i våra sovrum och köker som ser förjävliga ut:P

har planerat mina lilla 20 års dag lite! kolla eran facebook! om ni inte fått någon inbjudan kan ja ha glömt er heller så får ni inte komma:P hehe men hör av dej om du vill komma och jag inte bjudit dej:P hehe
men den kommer nog bli super bra! hoppas alla andra tycker det med!
ni får jätte jätte gäran komma med andra förslag om man kan lägga till något heller nått.. vi har ju hela dagen eftersom det är en lördag!:D

nu ska jag springa till tvättstugan igen:)

pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0