Snart åker vi!

sitter i soffan och kollar på beck!
idag har jag varit duktig! har tvättat och cyklat i ös regnet till Ann och sen hem och fortsätta tvätta och diska:)
packat har jag tyvärr inte gjort än men det gör ajg inmorogn på någon minut:P gillar inte att packa!

imogon har jag massa och göra i får sej men det hinnar jag nog..
ska packa i morogn ner till stan och hämta lite saker hos bisse.. undra om det va något mer..
det löser sej:)

längtar så till vi åker ner med bilden på våran lilla krusväg och ser vårat gula fiina hus! vi kommer komma fram på natten och alla kommer sova men det är en underbar känsla att gå in i det där huset!



och på onsdag blir det 120 års fest i våran loge:)
Yran torsdag fredag lördag sen kommer jag nog stanna kvar med mamma och dom lite till:)



nu ska jag hoppa i säng:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0