renoveringsobjekt - vår lägenhet!

Sitter här i våra ny slipade kök jätte fin är det nu:P ska snart gå upp och väcka matilda, tycker hon ska få lite sovmorogn!
jag väckte johanna för en stund sen hon fick inte lika lång sovmorogn för hon ska jobba kl 11:)
själv vaknade jag kvart över 8 i soffan och först undrade jag hur jag hanade här, men kom på att jag somnade till filmen vi kollade på igår. lite surt för jag ville jätte gärna e slutet hoppas robin (matildas kusin som är här över helgen) såg slutet av filmen:)
jag gick klockan 9 till tvättstugan:)
nu undrar ni säkert varför jag tvättar en ördag morgon fasat att jag tvättade igår, men det va så att min tvättmarskin som jag hade igår gick sönder hellar va helt knäpp så fick tvättat en maskin igår.. mne nu har jag tvättat 2 st coh hopper på med 2 till:)
igår hhöll vi på att ficka och trixa i lägenheten. vi började vid 3 tiden igår och spacka och slipa! sen kom johanna mer färgen vis 7 och då började vi måla i mitt och matildas rum, och lite i johannas!
kul kväll!
tack så mycket för hjälpen vicky, robin och bisse!

ikväll ska vi hem till johannas gamla klassis och dricka lite vin och grilla:)
super mys!

ne nu går jag upp och väcker matilda:)



ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0